Kilka pytań:
1.czy złapałeś notlaufa ostatnio?
2.czy auto Ci się przydławiło na moment więcej razy?
U mnie w BKD z DSG problem był taki, że nakrętki od skrzyni (jest ona większa od manualnej, dodatkowa część jest z przodu koło węża intercoolera) przetarły wąż intercoolera. Na początku miałem świst/szum na obrotach jak turbo podawało. Potem raz czy dwa czknięcie, potem notlaufy przy dawaniu w palnik. ASO znalazło bez problemu, w ramach akcji serwisowej (typ jak wystąpi) wymienili nakrętki itp aby sytuacja się nie powtórzyła. Wydarzyło się to po gwarancji.
Podpięcie VAGA pokaże w tym wypadku problemy z ciśnieniami doładowania.
1.czy złapałeś notlaufa ostatnio?
2.czy auto Ci się przydławiło na moment więcej razy?
U mnie w BKD z DSG problem był taki, że nakrętki od skrzyni (jest ona większa od manualnej, dodatkowa część jest z przodu koło węża intercoolera) przetarły wąż intercoolera. Na początku miałem świst/szum na obrotach jak turbo podawało. Potem raz czy dwa czknięcie, potem notlaufy przy dawaniu w palnik. ASO znalazło bez problemu, w ramach akcji serwisowej (typ jak wystąpi) wymienili nakrętki itp aby sytuacja się nie powtórzyła. Wydarzyło się to po gwarancji.
Podpięcie VAGA pokaże w tym wypadku problemy z ciśnieniami doładowania.
Komentarz